AdWords kampány

Júl
03
Cimkék

Egy Adwords kampány elindításához nincs szükség a Google aktív közreműködésére, személyes vagy akár online kapcsolatra ügyfélszolgálattal. A kampányok összeállítása és menedzselése minden felhasználónak a saját fiókjából történik.
 

A kampány elindításáshoz nem kell más, mint egy Google-account, majd a számlázási adatok megadása. Amennyiben megfelelően állítja be a kampányt, úgy hirdetései megjelennek a találati listán a fizetett hirdetések között, a Google pedig automatikusan levonja az összeget az érkező kattintások után.

A rendszer felépítése, a célzás bonyolult, emiatt sokan szakember közreműködését igénylik Adwords-kampányuk elindításához és optimalizálásához. Viszont a hirdetés eredményessége szempontjából minden pontosan mérhető és követhető (míg egy újsághirdetésnél azt esetleg meg lehet tudni, hogy az újság hány példányban fogyott, de azt nem, hogy hányan olvasták el a hirdetést.)

Az Adwords hirdetéseket az teszi különösen hatékonnyá, hogy pontos célzás állítható be, vagyis megadható, hogy kit és hol akar elérni, és csak ezeknek a személyeknek (csoportoknak) jelenik meg a hirdetése - pl. egy dél-magyarországi város házhozszállítást is vállaló vegyesboltjának a hirdetése esetleg csak vinné a pénzt, ha úgy lenne beállítva, hogy a Budapestről bejelentkezők is lássák-, és csak abban az esetben, ha épp arra keresnek rá, amire Ön is hirdet. Folyamatosan nyomonkövethető, hogy AdWords hirdetése mennyire eredményes, hány felhasználónak (mikor és milyen kulcsszavakra keresve) jelent meg, abból hányan kattintottak rá a hirdetésére és ezáltal hányan jutottak el a weboldalára, és abból mennyi konverzió (feliratkozás, megrendelés,stb…) született.

Abban az esetben, ha AdWords hirdetéssel támogatja weboldalát, az AdWords rendszerén belül jelentéseket kérhet az Ön által meghatározott időnként (pl. hetente az elmúlt 30 napról) és az Ön által megjelölt adatokat illetően (pl.:megjelenítések, kattintások, konverziók száma,...).

Az AdWords hirdetésnek figyelemfelkeltőnek, rövidnek és tömörnek kell lennie, tartalomban meg kell egyeznie a weboldala tartalmával és el kell érni vele, hogy a kínált tartalom nagyon meggyőző legyen, tehát előfizetésre, a szolgáltatás igénybevételére, illetve a termék megvásárlására sarkallja az ügyfelet.

Hogy Google AdWords hirdetése a lehető leghatékonyabb legyen, beiratkozhat egy AdWords képzésre (elég sok pénzbe és időbe kerül, és a tananyag is jó nagy) - vagy megbízhatja Cégünket az AdWords kampánya létrehozásával és menedzselésével.